Friday, January 30, 2009

today.

hari ne macam2 berlaku...ada yang tak elok...ada yang elok...
ada berita elok...ada berita tak elok...
ok benda baik yan berlaku..macm biasa la hari jumaat sembhayang jumaat...kurang dosa..hahah...

ok yang tak elok pulak tadi time main bola..aku terjatuhh n my tangan so sakit...

ok berita baik...aku dapat tahu..bulan 4 ne my bro nak datang brunei.weeeeeeee.......

pastu berita tak elok...sob sob...
tadi kaka or cousin kepada zielah berkata kepada ku...
perghh....

"syadi kaka nda dapat bawa zielah jumpa kau ne a buat masa ane"


hehe nak tau kenapa?tanya kat chatbox aku..then aku jawab hahah......
tapi takpe aku sabar...n tahan...
hahaha......aku sayang zielah la...aku tak tahu kenapa couple ngan insan bernama zielah ne lain daripada qilah....tuty.....
wlaupun dier tak layan aku..aku rasa dier dekat ngan aku........
tu yang aku taknak tinggal kan dia...
so kepada....nadia...ngan alia...im sorry..aku dah ada gf or isteri yang betul2 aku cinta..........yea memang betul aku masih kecil untuk berbicara tentang cinta...
ramai akan cakap cinta monyet la...
tapi aku tak kisah!!!!!!!!!!!!
i just wanna spent my life with her!!!!!!!!
i love you zielah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: