Wednesday, January 13, 2010

hari yang suram


hello how are you? HAHA. ok hari ne 13th haribulan, tommorow 14th. my 14th monthsary. sedar tak sedar dah lama aku ngan si dia bersama. cheewah. thanks God.
ok let me cerita apa yanng terjadi selama kami couple.
aku ne seorang yang penjealous atau dalam bahasa melayunyer, kuat cemburu. contoh nyer malam ne, zielah cool jer. tapi tadi aku buka account facebook dia. dia ada contact balik ngan fisho tu. herm, aku tak kisah sebenar nya. aku takut dia jatuh cinta jer. biasa lah kan, perasaan ne berubah. biar lah dia kawan dia kan. tapi aku tak tahu aku nak sangat belajar jadi cool macam orang lain. tak kuat cemburu. padahal zielah ngan fisho tu kawan jer, aku cemburu gila babi. HAHAHA. maybe sebab diorang pernah jalan bersama kot. elahh kisah lama syadi jangan nak ingat.
yang penting sekarang aku tak tahu kenapa dia boleh tahan ngan aku sedang kan aku ne kuat marah, kuat cemburu. macam macam lah pokok nya, tu yang aku saluted zielah ne.
biar lah dia nak buat apa pun, yang penting dia sayang kita. lepas ne aku tak kisah ngan siapa dia nak jumpa, dengan siapa nak contact, sebab tu semua kawan dia, aku boyfriend jer. hahaha. dia pernah bgtau aku dia bosan kawan kawan dia payah nak contact so biar lah dia cari kawan lain, asal kan tak lebih, kalau lebih aku terpaksa lepas kan dirimu lah wahai permata hati. aku tak suka sharing kasih sayang. tu jer. , so biar lah diorang kawan lama dah, sebelum jumpa aku, lagipun aku payah nak buat zielah happy. tu jelah.
aku nak cakap HAAPPY 14TH MONTHSARY BABY!

No comments: