Wednesday, February 11, 2009

kesilapan aku.


hari ne....aku tak tau lah kenapa...
aku rasa besalah sangt ngan zielah............
mcm2 perkataan kasar aku cakap kat dier.......
aku hilang fokus kerja!
aku hilang mood pada semua!

sabar...sabar dan diam itu tak bermakna kita kalah atau mengalah..

apa yang terjadi pada aku dan dia sangat memberi kesan yang mendalam tapi terima kasih cinta kerana mengajar ku erti sebuah kehidupan ...
aku tidak menyalahkan dia sepenunya kerna ku tahu akan kelemahan diri ku...

to azmi:
untuk seorang hamba Allah...please..never ever betray your friends....aku cuba memaafkan kamu...tapi kecewa aku pada kamu memang belum terubat..mungkin niat kamu baik, tapi tahukah kamu apa itu erti persahabatan???

aku sayang sangta kat dier...aku tak sangka,luahan ku begitu kasar.
aku malu utk berhadapan dengan zielah..
aku sayng,cinta paada mu.........

No comments: