Sunday, February 22, 2009

semalam

sabtu 21.2.2009.
aku nak cerita apa yang berlaku semalam......
yea...mungkin semalam hari paling hebat dan seronok bagi aku,,
nak tau kenapa?????
erm..ok pagi semalam..aku sekolah macam biasa...
tak belajar sangat...because...guru guru sibuk belatih for national day...
so...no need to study maa....
haha...
then 1.30...extra until 3...
yes balik aku ada satu kejutan...
kakak zielah texted me
"syadi ready tah kaka kan sampai dah rumah ne"
aku punya menggelabah...
tak siap apa2.....
so dengan spontan dan macho nyer,
aku mandi dan trus pkai baju..n mencapai minyak rambut ku..lalu ku curah kan ke rambut ku....
haha....no preparation la kata orang...
agak buruk la semalam...
hahaha......
but its ok..
then kakak sampai.....aku turun dari rumah dan melihat di dalam kereta kakak..ada seorang perempuan bernama zielah(isteri aku da~)
perghh terkejut giler....malu jugak la.........
then jalan ke S.P.A.
KAKAK kan hantar surat..untuk entah????
haha...then ke beribi kali..lupa...ambil muiz kakak punya BF,
haha....
then ke mall......
kakak n her bf liat pink panther....pkul 7.30 until 9+ tak igt la...
then pkul 10+ kami bejalan ke stadium...aku n zielah stay jer dalam kereta...kakak n her bf jumpa kawan diorang...mcm tu la...
then pkul 11+ ke mamih..chill..n melihat orang mengumpat..hahaha..
then balik...
sooo saya nak cakap smemalm ada lah hari yang paling hebat dalam sejarah hidup ku!!!!
i love you zielah!!!!!!!!
mwahhh mwahhhh........

No comments: