Saturday, March 27, 2010

today 27th march.

hai hai, apa khabar semua? hari ne aku penat sangat, sorry lama tak update agak malas, nasib awek aku suruh,
oh ya guys, aku dah kat brunei ne, wahhh, macam tak percaya, kolej islam sains teknologi dah offer aku, nasib lah aku cepat balik, aku repeat olevel balik, haha ne lah first time repeat dalam hidup ku, tapi takpe lah, orang yang berjaya sekarang ne pun bukannya diorang terus berjaya, semua nya ada pernah gagal right? luck sayang oii.
so dengan peluang kedua tuhan bagi ne, aku akan cuba buat yang terbaik sekali.
herm, aku rindu lah dengan sayang aku, zielah. hehehe, jangan marah ya. aku sayang sangat kat dia, hehehe, love her so much.
okay lah aku tak tahu nak buat apa, saja jer nak buat aku blog aku hidup, apa apa nak akau cerita, just gtau yer?

No comments: