Thursday, October 30, 2008

29th october(hari yg paling worst)

hari ne sgt teruk bagi aku....aku dilanda mcm2 masalh........waaa.....!i noe im a guy..aku kuat...and i have two balls!!!!tapi aku mana la dapat handle masalah yg datang mcam terus menerus dalam masa sehari!ya Allah bantulah hamba mu ini!

masalah yg aku hadapi...

*my rambut kna gunting oleh guru disiplin..den habis sumpak!lpastu aku pegila ke kedai untuk bergunting rambut..tapi makin buruk dia gunting!waaa!!!!!!!!!!!!i miss my old hair!!!!!!!!!!!

*yang kedua pulak aku gaduh dengan liya n maybe kami takkkan contact slama2 nya...cuz aku bgi email adress dier kat kawan aku..tapi aku ker yg salah?orang tu nama dia ismail..diorang dah kenal dah pun plus diorang pun pernah jumpa..so salah ker aku nak mngerat kan lagi hubungan silaturahim.......errr!!!!!!!!

*yang ke3 macam biasa la..semua orang pun mcm ne kot...about EXAM!!!!!!!!!NOT ENZYME!!!!!!!!!!!!!!!!huhuhuh......i hpe aku boleh dapat no 1 and 2 lagi....3 months berturut turut...aku tak pernah dapat no 3 ke atas....first monthly test aku dapt no.2....pertengahan bulan aku dpaat no.2......den second monthly test dapat no.1...syukur ya Allah.......

*aku tak berani nak mengatakan dunia ne kejam..sebab Allah pun dah berikan aku mcm2........tu la aku kena bersyukur jugak wlaupun bnyak masalah........oh oh...about faly,mega,bai,n semua la..kitorang jarang dah contact!!!!!!!masing masing busy!erm ye la faly 'a' level....bai..i donno....mega exam.......along pun 'o' level...so aku kena kurang main la....

*maybe after exam ne aku ada bnyak tawaran......fistly....team i donno..yang dianggotai aziz(brunei under 15 player) captain dier ajak aku main bola lawan i donno jugak!kat padang smja...second..tournment for form4......den gdr lawan wonders futsal maybe..aku pun tak brapa pasti..so berjaga-jaga lah....syadi and adidas predator nya akan mengganas!

No comments: