Tuesday, October 21, 2008

syad!


?????:syad.....looks like kau confirm takde peluang nak couple or whatever with her.........respons pun takde...............kau tgk la muka kau.....tak setanding ngan org lain..kau cermin la diri kau!

syad:tapi aku suka dia!aku nak sgt ngan dier..first time aku pandang dier..aku dah jatuh hati..bukan senang perasaaan macam ne timbul kat aku tau!

?????:itu problem kau la......yg penting klau kau tunggu dier sekalipun kau tak kena layan la.....dier takkna pndang kau la...aku tak nak kau menyesal jer..

syad:so apa yg patut aku buat?

?????:kau tinggal kan dier nkau cari yg lain....!

syad:aku tak boleh la...aku dah janji ngan diri aku..aku akn tackle dier smpai dapat!

?????:syadd!!!!!!!!!!!!!dier baru putus la..ko pikir sng2 jer ker dier nak terima kau?

syad:aku pun baru putus jugak!tapi kalau hati aku dah suka..aku tak kira masa yg penting aku dapat jadi kn dier teman hidup aku dan aku akan jaga dier dgn sepenuh hati aku...

?????:perggh!!!!!!!ayat romantis la konon...syad..syad..kesian kau ne..aku tgk kau ne dah mcm org bodoh dah..aku rasa ko hentikan je la niat kau tu...

syad:!@#$%

No comments: