Friday, November 21, 2008

21th october!


fuh fuh....akhirnya setelah 2000 belas hari aku menanti pc ku siap...
akhirnya siap juga ...
yay!!!fresshh masih my pc ne baru jer lepas format...
by the way...im sori cuz dah lama tak update you know la kenapakan...my pc buat problem..merajuk haha....



actually aku ada banyak nak cerita ne......
ok first first aku nak bagitau kat korang aku ada teman istimewa dah..
her name is siti norfazilah....(sayang if salah nama atu jgn marah ek) uhuk just call her zielah ok......mwahhh mwahh...
hahaha.....



ok aku nak start cerita ne....woii relax la....
haha....
ok firstly aku dan zielah ada banyak dugaan...
you know la kan.....
erm aku ne almost everyday ada org add email aku semata-mata nak ucap aku bodoh,iblis,setan....and semua tu kawan ex aku(tuty)
for your information...(perhatian kepada kawan kawan tuty)
aku putus kan tuty ada sebab......
ok let me bagi contoh la....
ok dulu si tuty ne suka sangat kat aku..
ok honestly masa bulan 9 tu ada 4 org tengah suka aku...
buat aku reject 3 orang and then aku pilih tuty..cuz i thought tuty ne boleh bagi aku kebahagiaan....then first day kami couple ok la.....then masuk hari ke3..dier jarang contact aku?why?nak tau kenapa?sebabb dier busy with her abang angkat......
boyfriend mana tak jealous oi...!!!!!!
then credit dier habis....then aku dengan bangang nye....beli credit 20..then transfer kat dier .....just 12 dollar la...
then dier(tuty)
12 ringgit tu boleh habis dalam 2 hari jer?mustahil la dier contact ngan aku boleh habis 2 hari...kami pun contact like skejapp jer.......
dier betul2 tak appreciate aku...
then aku putus kan dier...so dier tak puas hati ngan aku..dier bgtau smua tentera nya untuk mengucap aku iblis,setan,bodoh and macam2 lagi....
siapa yang bahlul sebenarnya ne??????errr...whatever...and and im sorry tu org kat skolah...kalau tengok aku mcm down jer...because of this la....aku



tapi sekarang aku tak peduli....yang penting aku bahagia dengan zielah....my princess.....!!!!!!!!mwah mwah....kami bahagia...ok ok ok nak cerita ni...kami chat like dari subuh hingga ke malam pergh!!!!!punya la caring zielah ne..i love you babe!
when kami watched HSM3 masa tu....tak ingat la....thats a first time aku hugging perempuan..haha (zielah).....aku betul2 dah sayng kat zielah........
dier betul2 bagi aku cahaya tau......!!!!!even aku kena sumpah tiap2 hari....
tapi dengan kehadiran zielah...aku tetap cool jer haha...tak kisah la org nak cakp ape...yg penting kami bahagia kan zielah????betul tak?????betul takk sayang????haha majal....




uh ohh!!!!!!great news!!!!!!!!!aku juara badminton tournament!!!!!!!!!
fuck!!!!!hahaha..but futsal first match kalah...cus aku injured at that time....kena sliding awal2 game....and my lutut bedarah and my anckle like patah...but today ok dah..cuz berkat doaa zielah ku syang!!!!!!!!!!!!!!
mwahhh againn!!!!!!!



an sampai sini jer kot..sori la telampau panjang..saja nak lepas kan geram...
hahahah..ok r bye chaw....


I LOVE ZIELAH LA...

No comments: