Thursday, November 6, 2008

6th october.

helo...bersua kembali kita dalam....syadi punyer blog la apa lagi kan...

yaaa..selamat datang...bertemu kita skali lagi dengan saya blog abang syadi..blog yang memapar kan kisah abg syadi seharian laa....ok hari ne aku nak cerita sikit apa yg terjadi hari ne...ok get ready?hahaha....

first pagi2 aku dah skolah la apa lagi...but no study..haha why?jgn ditanya kenapa...kerana exam dah habis.....so blajar pun takde...so maktab Soasc ada mengadakan konsert this 30th..and and cikgu azizah suruh aku buat persembahan nyanyian sebab aku suka menyanyi dalam kelas sehingga cermin pecah...but aku tak dapat join sbb aku masa tu kat kL...huhuh....lucky you soasc!kalau tidak warga soasc akn malu haha!

then around 8.30 kami main futsal kira latihan for tournament la....this 17th ada tournament kat soasc..my team APMM FC...(bida kan?) haha...stand for aku pun mau menang fc..haha....confirm kalah ne..haha....then my face starting jadi hitam balik...cuz tadi main kike 3 hours...huhu....pergh!!!!!!!!penat putihkan muka aku hahha...hitam balik....takpe..muka hitam hati putih...

thennn malam dalam 7+ i went to the mall...with my friend...and my friend...suka arah one girl ane...then dier cabar aku la suruh mengurat awek tu..haha kan abang syadi ne pantang dicabar,,,so dengan muka yang selamber....aku pegi kat perempuan tu..den kami berbual...

me:hyy..boleh kenalan?????*aku cakap mcm tu kai dier dgn suara yg agak macho la*

den prempuan tu ketawa plak nngan kwn dier..ngok hahaha....so aku tnya lagi..den my friennd panggil..kacau la..hahahaha...ok lah abang syadi pun penat...so kita bejumpa la besok..itupun kalau ada cerita menarik kalau takde boleh blaa...haha yang penting solat jgn lupa sentiasa ingat Allah walaupun ada gf/bf k?ajal akan dtg bila2masa jer...ok chaw...

No comments: