Friday, November 21, 2008

malam yang terang.(lambat aku bercerita a)


ok now ada tambhan sikit...
aku nak cerita baout last sunday..lurus ka???
hahah...
ok last sunday we went to the mall....
me,ikhwan.syah a.k.a cartoon....and zielah sayang and her cousin...
ok untuk memanjang kan cerita yg pendek...
kami dtg awal pkul 2 petang....hangout haha....
then terjumpa c idah...then ea menagih duitnya arah ku...
hahaha apakan....
'idah aku nada duit wa'hahahhaaha'





then pkul 6+...zielah datang with her cousin...kami watched HSM3...
before kami masuk dlm cinema..kami jumpa reen,idah and durang punya dalenk..agaga..
c reen bawa bgambar...aku tak mau pasal muka ku hitam..tapi kami bgambar plang tapi aku post buruk punyaa hahaha....


selepas itu i mean selepas kami habis tengok wayang kami tawaf lagi satu the mall...with cartoon,ikhwan and yg lain2 yg penting zielah haha....
kami ikut cousin zielah jalan pasal ea cari service haha...ngok....
then kami kami begambar...




itu jer kot..yang last skali aku nak berterima kasih kat my dalenk zielah because...dier bagi aku kegembiraan yang teramat di malam ituu cheewah...
sayang i love youuu!!!!!!!!

No comments: