Sunday, July 5, 2009

hari ke 5 adik beradik ku disini.

ok i nak cerita apa yang terjadi hari ne.
hari ne boleh dikatakan last day adik beradik aku kat sini,
pastu nak jumpa 10 tahun lagi,
aduh memang perghhhh la.
bsok tepat jer 8.15 pm semua adik beradik aku akan berangkat ke negeri masing-masing la.
5 hari bersama mereka aku rasa bahagia sangat,
andai dapat diundurkan balik putaran dunia,
aku nak sangat berkumpul semula dengan adik beradi aku,
tapi semua nya normal la,
setiap pertemuan pasti ada perpisahan,
hidup aku mesti sunyii balik lepas ne,
hari ne pagi2 breakfast kat aneka rasa,
then duduk rumah jer sebab my kakak's friends datang rumah,
hahaha berterabur english ahahaha.
tapi chill jer la.malam pergi gadong abang aku beli handphone baru,
then kitorang pergi pantai jerudong,nnti aku upload gambar la.okay.

No comments: