Sunday, July 5, 2009

kesunyianku

abang amin,kerol,kaklong dah pulang ke negeri masing2,
sekarang aku kembali ke hidup biasa,
aku kembali sunyi,
yaAllah walaupun pertemuan kami sekeluarga hanya sekejap
aku tetap bersyukur,kerana pertemuan kali ini amat berharga bagi ku,
honestly ni la first time aku ngan kluarga aku berkumpul,
senang cerita aku baru dapat berkumpul complete dengan adik beradik aku,
aku happy tengok mama ngan abah sentiasa senyum sepanjang seminggu mereka di sini,melihat telatah anak anak nya,tapi hari ni,kami semua dah berpisah kembali walaupun hanya sementara airmata aku tak boleh jugak aku tahan,
aku begitu sebak bila abang2 ngan kakak aku peluk aku,
aku tak pernah rasa kasih sayang abang ngan kakak yang begitu lama,
aku sunyiiii,
4 tahun akan datang ataupun 6 tahun akan datang or maybe 10 tahun akan datang baru la kami akan berkumpul semula,
aku hanya mampu berdoa untuk kejayaan abang amin ngan kerol,
kaklong pulak jagan diri elok2,walaupun kita selalu gadoh,syadi tetap sayang kaklong,
aku tak mampu la nak tahan air mata ne,
bila balik rumah aku tengok katil,bilik,game,laptop semua barang aku teringat adik beradik aku balik.
aku sunyi!

No comments: