Monday, May 10, 2010

cinta lama

cinta? what is cinta? dari google maksud cinta ialah, Cinta suatu elemen hidup yg amat misteri dan tersendiri. Ia sentiasa wujud bersama berdenyutnya nadi. Tidak kira apakah seseorg itu sudah berusia ataupun masih teruna/dara, rasa cintanya tetap wujud. Usah sangka org yg sudah bongkok tiga sudah tidak memiliki cinta. Usah sangka org yg sudah kerepot sudah tiada cinta.

tapi bagi aku lah kan? cinta ini? entah lah, untuk suka suka jer kot. hahaha. nak tahu kenapa? nanti korang tahu lah kenapa aku cakap macam ne.

Itulah cinta. Ia misteri yg tidak pernah berjaya diberikan jawapan oleh manusia sejak dulu hingga kini. TUHAN menciptakan manusia bersama cinta dan kasih sayang. Bagaimanapun kita cuba menghilangkannya, ia tetap datang dan datang.BENAR? BETUL?

Aku pun tak tahu lah nak cerita macamane, haha, ye lah, dulu zaman bercinta, salah seorang dari pasangan kekasih tak kira lah si boyfriend ker ataupun girlfriend, cakap eh orang tu tak handsome lah, apa lah buruk lah, pasangan dia jugak tetap handsome/lawa. macam macam lah, haha itu zaman masa tengah couple lah.
hahaha tapi kalau dah putus PERGHHHHHHH! hahaha wow dia makin handsome lah, haha apa apa aje lah, tapi dulu cakap tak handsome lah apa lah, itu lah aku kata cinta ini untuk suka suka jer kot. haha. orang sekarang ne nak bercinta kena tengok muka kot, yang handsome yang lawa itu pilihan mereka tanpa menghiraukan hati mereka yang mungkin dipenuhi dengan kehitaman yang melampau, paham tak?
habis yang buruk buruk macam kitorang ne? eh aku kategori sederhana, tak buruk sangat HAHA.
entah lah, pikir pikir kan lah.

I can tell by your eyes
That you've probably been crying forever
And the stars in the sky
Don't mean nothing to you
They're a mirror
I don't wanna talk about it
How you broke my heart
If I stay here just a little bit longer
If I stay here won't you listen
To my heart, ohhh, my heart

sweet kan?

INSAN YANG CEMERLANG, ADALAH INSAN YANG MANTAP, MACAM AKU LER.

No comments: