Sunday, May 2, 2010

luahan hati.


hmpph.
aku mesti update blog ne.
sebab aku memang dah takde teman. setiap kali aku keseorangan, setiap kali aku nak tidur, aku mesti terpikir tentang masa depan aku, hari Rabu ne, semua nya akan terjawab, aku dah buntu nak memikir kan semua ne.
macam macam dah aku buat, mungkin inilah balasan aku selama ne. selama ne aku tak nafikan memang aku jahat, memang aku tak pernah bersyukur apa yang aku ada.

herm, kalau difikir-fikir balik, aku rindu zaman persekolahan aku, zaman dimana, aku buat orang ketawa, aku suka tengok orang ketawa, ianya dah cukup untuk buat aku bahagia, walaupun ketika tu aku sedih, tapi semuanya dah tinggal kenangan, kenangan yang hanya di mamah usia.
aku rindu dengan semua kawan kawan aku, pagi pagi pakai baju sekolah, mesti aku orang first yang datang, tengok kelas bersepah jer. tak pernah aku tolong kemas, aku tak pernah buat baik. tapi aku hairan, aku ne masih diterima juga oleh orang ramai.

hari ni, semua kemanisan yang ada, aku rasa dah hilang, tahun ne tahun yang aku rasa lansung takde luck untuk aku. sampai bila aku harus menangungg derita ne, orang fikir maybe aku tengah happy kan? ye la pagi pagi bangun terus menghadap computer, sampai ke malam, tiap tiap hari macam tu. tapi ne semua nya sementara, aku nak mak bapak aku gembira, bangga tengok anak dia berjaya sebelum dia menutup mata!

itulah impian aku, aku percaya ini mesti impian semua orang kan? nak mak bapak bangga dengan kita, aku happy walaupun di rumah ne, aku tak dapat kasih sayang yang macamane aku nak, tapi aku tetap bangga dapat parents, adik beradik, sebab aku tahu mereka semua dah berusaha secukupnya, cuma aku jer, yang belum merasa kasih sayang tu.

ok lah aku rasa sampai situ jer. bye.

No comments: