Saturday, August 14, 2010

awak baik.



GAMBAR HIASAN

Aku tengah bosan giler ni, tahap nak mampos dah ne, hari ne, aku tak tahu kenapa takde ONG! HAHA, takde luck lah, minta maaf lah eh kat semua orang sebab aku jarang update, tapi kalau korang nak update kan blog aku cun jugak, inbox aku kat facebook (syadpoyo@yahoo.com) then aku bagi id and password, amacam cantikk?

hari ne nak cerita pasal cinta malas jugak, sebab aku meman tak tahu lansung pasal cinta, pasal sahabat pun aku tak boleh jugak, sebab aku ne kawan yang memalukan kawan.

tadi kawan baik aku, yang selama ne aku anggap macam adik message aku, yang aku ne kawan tak guna, memalukan dia, aku tak tahu apa salah aku, biar lah, mungkin betul apa yang dia cakap. dugaan bulan puasa. aku tak kisah lah orang benci aku ke apa. sebab aku ne memang teruk pun. memang tak layak kawan dengan kau. aku ne orang biasa je kot. tapi ko kena ingat kawan, kau takde hak nak halang aku berkawan ngan perempuan lain, awek aku pun tak halang, inikan kau.

ahhh lupakan lah semua tu. aku beruntung lah jugak, ada kawan macam najib, muiz, ajik, arif yang sentiasa paham aku.

oh ya, aku ne cerita tentang seorang mamat ne, mamat ne gila glamour lah, ye lah sebelum ne, dia rapat giler ngan aku, ye lah sejak kawan ngan artist dah lupakan aku, i mean lupakan kitorang lah, aku,muiz najib semua tu lah.
tak kisah pun, cuma aku nak bgtau, kau kawan ngan artist bukan dapat apa apa pun cik abang oi.
yang kau nak bangga bangga kat orang yang kau kawan ngan artist pehal? takde keje?
aku dulu dengan P Ramlee main guli sama sama la wei, tak kecoh macam lu.
haha.

okay lah, aku takde mood sebenar nyer ne, tapi music yang aku dengar ne bikin aku naik mood pulak nak update blog, okay lah, apa apa pun minta maaf lah eh kalau ada terkasar bahasa, ada kot. hoho.

tapi


No comments: