Tuesday, August 10, 2010

Lantera Raya 2010 ( Dibelakang tabir)




























Haiyo, haha, Assalamualaikum, setelah penat menjalani shooting, akhirnya Cerita Lantera Raya sudah hampir siap, wahh! seronok giler, biasalah first time.

alhamdulillah, shooting dah selesai, aku berada di tutong selama 4 hari lah macam tu, gila bapak best! ye lah dapat jumpa kawan.
masa mula mula aku ne malu malu lah, ye lah masa recording suara untuk lagu dia, aku ne paling pendiam, hahaha. tapi dah lama lama kitorang semua jadi macam ngam!

gila, aku rindu giler! hahaha what what? walaupun penat, tapi kitorang semua tetap enjoy, semua benda kitorang buat sama sama. Banyak lah kenangan, kenangan yang paling best, masa kat rumah Hjh.Anis, tak sangka pulak ada peminat kan? sampai nak autograf yang paling besar, wahhh, hahahahha terima kasih orang tutong, lu orang memang spoting. hahaha kat atas tu semua gambar lah, ada lagi, tapi tak larat nak letak semua lah, overall kitorang enjoy, dan kenangan ne aku takkan lupa sampai bila bila, ye lah tahun depan aku balik KL, takde nyer ada offer macamne lagi, terima kasih tu dorector kita ABANG MIENNAN!


OH YA! SEMUA! SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN ALMUBARAK! PUASA KENA FULL BARU GEMPAKKKKKKKKKK!

ALRIGHT? YANG TENGAH BENCI AKU TU, AKU MINTA MAAF LAH EH? KITA TAK USAH LAH BENCI MEMBENCI, TAK DAPAT APA PUN! OK DO.

No comments: