Monday, August 30, 2010

cerita kedai kopi.


Dalam kehidupan kita memang dikelilingi ramai kawan. Tapi dalam ramai-ramai tu, ada beberapa orang je kawan yang akan bersama-sama time susah mahupun senang. Dan ada antaranya yang akan bersama kita time susah dan kemudian terus lupa. Dan ianya selalu terjadi apabila berada dalam kesusahan lebih-lebih lagi melibatkan kewangan, dan mulalah mencari kawan-kawan untuk meminjam duit. Ada yang lebih bangsat, bertahun-tahun tidak dengar khabar, tiba-tiba call bukan nak tanya khabar, tapi nak meminjam duit, Kalau tak pasal duit mesti ada hajat lain kan? memang taikkkkkkkk lah disitu. hahaha.


WAIT! HAPPY MERDEKA SEMUA! SATU MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI.

okay sambung balik. ye lah kan, semenjak dua menjak ni, aku rasa sangat kehilangan kawan, tapi nasib ada lah segelintir kawan aku yang sanggup kawan sama aku.

herm, aku tak tahu apa teruk nya aku ni, Raya ni minta maaf lah. hahahaha.
tapi serious aku minta maaaf kat korang yang marah kat aku tu.

aku tengah minum milo ni, tenang jugak hati aku ni. orang selalu tengok aku macam takde masalaah, aku ne jenis suka senyum jer. tapi sakit jugak hati ni. hahahahah.

No comments: