Friday, April 23, 2010

berlalu.

Hari ne 23 haribulan April 2010, dimana hari ni aku punya abang balik KL, sambung belajar, hmphhh, tau tak, aku dengan abang aku tak bertegur dalam beberapa hari, then dalam 2 hari ne baru kitorang bertegur, masa pemergian dia tadi, aku saja tak nak tunjuk sedih, tapi sebak hati aku, airmata aku terkeluar juga masa dia dah masuk, aku tahu aku banyak dosa dengan dia, aku selalu buat dia marah, aku sayang dia sangat.

herm hari ne bangun pagi sangat dalam pukul 7, ada breakfast ngan family sebelum abang aku balik. seronok la jugak tapi penat sikit, sebab semalam tidur dalam pukul 3 kot.
ngantuk siot!
tapi sabar sabar.

oh ya semalam aku jumpa nafi, dia senasib dengan aku, dia dapat 4 O's jugak. dia dah 3 bulan duduk rumah without kawan, semalam aku jumpa dia. dia kata 'syadi, aku terjumpa kau ne baru rasa ada kawan, kan menangis ku eh'
ala ala macam tu lah, kesian kan? kita senasib lah berader.

semalam pergi The Mall, Gadong, masa aku sorang sorang tu, macam macam gelagat manusia aku tengok hehe, ne nak cerita lah. aku teringat cerita Syurga Cinta tu.

'Nal Nal kalau kau nak cari isteri, kau cari yang bertudung tau'

korang mesti tak paham kenapa aku cakap macam tu kan? motif nyer, hahaha aku just nak bgtau lah, perempuan sekarang, aku boleh terima lagi yang tak pakai tudung tu, mak aku pun dulu rambut serupa alleycat da~ x pakai tudung, tapi dah bapak aku bimbing ok jer, Cuma nak ingat kan jangan terlampau over lah, macam yang perempuan kat facebook, contoh nyer la, pegi tunjuk ne, tunjuk tu, haha kalau boleh semua nak tunjuk. apa da~ harga diri tu penting, aku bukan nak berlagak alim ker apa, aku pun bukan alim sangat, cuma entah lah, aku rasa lelaki zaman sekarang dah tak macam dulu, kalau dulu cinta ne hanya berlandas kan nafsu jer.
tapi lelaki sekarang aku rasa cool jer, dia nak sangat partner dia jaga harga diri. aku harap korang paham le ek? tu jer lah aku nak cakap.

No comments: