Friday, April 9, 2010

cool!








yeah today, nak cerita pasal apa ek?
herm, nak cerita, aku hari ne bangun awal kot, pukul 8, tak tahu kenapa awal sangat, tidur pukul 6. haha lepas sembahyang subuh, then dalam pukul 12.30 bergerak ke masjid untuk solat jumaat.

herm then lepas solat jumaat. pergi ke seri qiulap dengan meerul, arif, and cikgu azmi.
woah, seronok giler. gambar ada kat meerul.
kitorang macam macam cerita. hahaha! teringat pulak zaman zaman POE DAN GDR! HAHA.


OK lepas tu aku pergi makan kat mamih dengan cikgu azmi dalam 5.30, then terjumpa kawan cikgu azmi. haha i think dia dah jatuh cinta ngan aku. tapi aku tak tahu nama dia. yang penting aku penat sangat tadi, sorry kalau muka serious. and? cinta? HAHA. boleh blaaa.




balik tadi. dalam kul 7, lepas maghrib. aku pergi gadong, beli contact lens untuk adik aku. oh ya. malam ne! sungguh ngantuk, harap harap boleh lah tidur awal.


OH YA IRAH AERASHIE, AND BABY? APA NAMU MU AH? ALIIYAH KAH? LUPA KU. HAHA. AND SIAPA SIAPA SAJA. JANGAN TANYA PASAL ZIELAH OKAY? so jangan terkejut lah okay? dah takde jodoh.

p/s: untuk zielah.

zielah zielah ambil perhatian, semoga bahagia dengan nazirul okay? so pelajaran jangan lupa okay? buat yang terbaik. OLEVEL! jangan jadi macam syadi okay?
and hopefully nazirul dapat baca, nazirul jaga zielah baik baik okay?
selamat berbahagia korang dua.




zielah<3>nazirul

If you love something, let it go. If it comes back to you, its yours forever. If it doesnt, then it was never meant to be.


tabah kan hati. jom jom kta start belajar!
maths!

No comments: