Saturday, April 17, 2010

cerita

apa aku nak cerita hari ne ek? hari ne bangun pukul 5 awal kan?
well.
aku breafast kul 8 malam tadi.
ne aku nak bgtau lah, tolong yang chat kat chatbox aku tu jangan sesekali guna nama aku.
aku sepak karang.
hahaha.
aku tak tahu nak cerita apa.
aku rasa tak sedap badan lah, sekarang ne aku macam tak rasa tenang, aku tak tahu kenapa.
herm biar je la kot. apa cerita ek? hahaha.

oh ya, Al Fatihah kepada penyanyi yang aku minat sejak keluar dari perut mak aku lagi.
Achik Spin.
TAKZIAH KEPADA KELUARGA ALLAHYARHAM.


dia ne memang berbakat lah, antara lelaki yang paling cool lah. memang cool giler.
kalau korang jumpa dia pun dia cool tapi lawak.
herm tapi dia dah takde.
apa apa pun kita doakan dia akan ditempatkan ditempat orang orang yang beriman.

AMIN~

jangan lupa saksikan jangan tidur lagi hari rabu ne ek? achik spin ngan nana kena interview.
ok chaww.

1 comment:

Manaih said...

keren banget,

Bagi yang memiliki online shop dan ingin membuat website toko online lengkap, desain menarik, gratis penyebaran, SEO, Backlink, agar usaha nya mudah ditemukan banyak pembeli di internet, sehingga bisa meningkatkan penjualan, klik ya : www.jasabuattokoonline.com


Medium : Jasa Pembuatan Website Toko Online - Tokopedia : Jasa Website Toko Online dan Website Toko Online Murah - Facebook : Jasa Pembuatan Toko Online