Wednesday, April 28, 2010

hidup.

hy shemua.
macam biasa lah, aku nak luah kan perasaan aku.
entah lah tahun ne semua tak kena.
2010 kenapa dengan kau? aku dah tak tahan dengan hidup aku!
aku tak dapat nak focus lansung dengan kehidupan aku, tahun ne jugak break dengan girlfriend aku, tahun ne aku menganggur, tahun ne aku hilang ramai kawan, ehhhhhhhhhhhh!

kadang kadang,
orang tengok aku macam takde masalah jer, aku ne dah puas hidup dengan masalah tahun ne.
aku dah usaha macam macam, tapi eh entah lah, aku pun tak tahu.

aku nak cerita pasal family aku, aku tak sanggup, aku tak nak buruk kan mereka.
entah lah pokoknya, aku rasa takde orang sayang aku.
orang yang aku percaya selama ne pun, tikam belakang aku. herm.

aku nak ingat kan kat korang, jangan terlampau percaya kepada orang yang dah buat baik dengan kita.

YA ALLAH, BILA LAH AKU BOLEH HIDUP DENGAN AMAN?

No comments: