Monday, April 12, 2010

linger on.

I JUST RECEIVED ONE MESSAGE FROM HER JUST NOW.
HERM she told me eh cakap melayu lah, english tak pandai, haha, dia cakap,

'
sorry kalau aku doakan kau inda baik pasal aku rasa kau ni penipu. ckp inda percaya perempuan, tapi kawanmu ckp dimalam kau jumpa perempuan. kawan cikgumu. mimie kali. hmm, baguslah.'

atau dalam bahasa melayu sebenar nya.

'minta maad kalau saya doakan awak yang tak elok sebab saya rasa awak ne menipu, awak cakap tak percaya perempuan, tapi kawan awak cakap awak jumpa perempuan kawan cikgu awak, tak silap saya mimi kot nama dia, hmm baguss lah'

macam tu la lebih kurang,
ada dua kemushkilan disni ataupun dalam bahasa arab ana confuse lah, haha.

first, aku masih terpikir pikir siapa lah kawan aku tu. hahaha, bagus sangat, dah lah cakap aku ada plann nak putus kan zielah. sayang awak kawan.

second, pasal mimi? HAHAHA! tergelak besar aku, aku pergi mamih dengan cikgu azmi. takde pulak orang nama mimi. haha, yea, dalam sejam setengah, lepas kami makan tu ada la dua orang kawan cikgu aku datang. tapi MIMI?! haha siapa kah itu? jom kita redah kasi pecah! haha bayikk punyer.

hahaha apa yang aku dapat dari 'z' tu,
'
fikir saja berjaya or inda hidupmu menipu orang'

HAHA, tak pernah dalam setahun tu ada orang nak doakan aku elok elok, haha sabar je lah.
TAK KISAH DAH AKU JADI PENGEMIS!
tapi aku tak takut pun, sebab aku tak menipu.
pelik pelik. dia cakap bukan main sayang lagi dengan aku, tapi..... herm malas nak cerita,
jom kita tutup kes! malas nak pikir, eh dia tak suruh pikir, tak yah pikir lah.

ok off.


' tak percaya perempuan tak bermakna tak boleh jumpa perempuan cik adik oii'
'KAU NAK SANGAT AKU GAGAL DALAM HIDUP KAN? OKAY I WILL! KAU AKAN TENGOK AKU GAGAL, AKU RELA GAGAL ASAL KAU BAHAGIA'

No comments: