Thursday, April 8, 2010

everyone!


Everyone, kawan ku, semua lah, kamu semua baca dah kan chatbox ku?
okay let me tell you guys something.
yang bersalah dalam perhubungan ini aku okay?
aku yang bersalah, zielah hanya bergambar dengan lelaki itu, dan aku jealous dan
terus tak nak dengan dia.
tapi semua orang tahu jealous tanda sayang right?
aku tak nak ditipu jer.
so kawan kaawan semua please jangan mengutuk zielah okay?
just blame me.
aku pernah bergambar dengan perempuan jugak, cousin najib. korang boleh tengok kat faceboook, memang aku yang salah.

and kepada kawan aku yang bgtau zielah aku ada plan nak putus kan dia.
aku doakan kau bahagia lah.
zielah syadi nak bgtau ah? syadi memang salah!
dari awal perhubungan syadi memang salah okay?
tapi syadi kan bgtau cara zielah bergambar dengan laki atu pasal kan liat syadi punya plan ane , syadi inda dapat terima. pasal zielah lebih percaya kan orang lain.

tapi STIll syadi yang salah, because syadi inda menyiasat.
yea! syadi salah! OK EVERYONE! CLEAR?
mohd.irsyadi memang tak layak digelar boyfriend.
thanks keapda kawan aku yang mulut busuk tu.
puas lah hati kau kan tengok aku dengan zielah macam ne?
yes! congratulation! you won!

KEPADA YANG MENUKAR PASSWORD FACEBOOK AKU! BAIK LAH BGTAU AKU!
AKU TAK MARAH!

No comments: